Działając w oparciu o art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Łukasz Skoczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Skoczek”, ul. Langiewicza 18 lok. 1.11, 35-021 Rzeszów, NIP 8181669046, REGON 180922620, e-mail: sekretariat@kancelariaskoczek.pl.
- Uzyskane przez nas Państwa dane osobowe wykorzystujemy w następujących celach:
- kontakt z Państwem, prowadzenie korespondencji, przedstawienie oferty, ewentualnie zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usługi prawnej lub porady prawnej - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO,
- realizacja obowiązków przewidzianych przez przepisy prawa - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO,
- archiwizacja korespondencji oraz tworzenie analiz, statystyk i zestawień - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- podanym w indywidulanych zgodach. Podstawą do ich przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy na usługę lub poradę prawną.
- Dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania zgody lub przez okres niezbędny do realizacji celów, do których będą wykorzystywane, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń wynoszący 6 lat dla osób fizycznych oraz 3 lata dla przedsiębiorców, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty z nami współpracujące, które będą przetwarzać Państwa dane osobowe w naszym imieniu oraz inni administratorzy danych osobowych przetwarzający Państwa dane we własnym imieniu, a w szczególności:
- urzędy skarbowe w celu wykonania obowiązków podatkowych,
- podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską w szczególności w celu prowadzenia z Państwem korespondencji,
- podmioty prowadzące działalność płatniczą (np. banki) w szczególności w celu realizacji transakcji płatniczych,
- podmioty obsługujące nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniające nam narzędzia teleinformatyczne w szczególności w celu należytego świadczenia usług i wykonania umowy,
- podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, rachunkowym, podatkowych, prawnych oraz usług konsultacyjnych, w szczególności w celu należytego świadczenia usług i wykonania umowy,
- podwykonawcy wspierający nas przy wykonywaniu usług, w szczególności w celu należytego świadczenia usług i wykonania umowy
- Nie będziemy przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich, a w szczególności poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię.
- Przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych nie będziemy wykorzystywać automatycznego podejmowania decyzji, w tym w szczególności dokonywać profilowania.
- W zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo do żądania dostępu do Państwa danych osobowych,
- prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w dowolnym momencie, jeżeli zgoda taka została udzielona i przetwarzanie danych osobowych nie wynika z innych podstaw prawnych (wycofanie zgody nie wpływa jednakże na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
- Na niezgodne z przepisami prawa przetwarzanie Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.